Teksty.net teksty.net

Spis wykonawców:

Modern Talking - Geronimo's Cadillac tekst piosenki

Album: In The Middle Of Nowhere: The 4th Album

Wykonawca: Modern Talking

I wanna share my dreams
Wanna share with you
On the wings of love
Like dreamers do
Touch your heart
You're the queen
Of broken hearts
Oh we are daytime friends
And nighttime fools
Wanna play this game
You break the rules
Tears of love
Are frozen tears

Geronimo's cadillac is makin' all girls too mad
Geronimo has a heart oh it's a track
Geronimo's cadillac oh makin' all girls too sad
Geronimo has a heart oh it's a track

Geronimo's cadillac is tossin' oh in your head
It's tossin' and turnin' it's burnin' and makes you mad
Geronimo's cadillac oh baby I'll hold you back
You're tossin' and turnin' it's burnin' and makes you sad

I'm lookin' thru the eyes
The eyes of love
Make a fool of me
Can't get enough
Touch my heart
Boulevard
Of broken dreams
Another time for love
Other place to be
Don't let him take your love
Your love from me
Tears of love
Are frozen tears

dodaj komentarz

  1. zaloguj się aby komentować »

  1. Shaggy (Gość) 1 września 2007, 20:29

    bardzo ładna piosenka

  2. Gość (Gość) 24 września 2007, 3:44

    Mistrzostwo To wszystko co bylo kilkanascie lat temu xD

  3. Ania (Gość) 9 października 2007, 20:29

    na pewno klasyka.ale swietna

  4. blondi (Gość) 26 października 2007, 12:06

    Wstyd się przyznać, ale pierwszy raz widzę teledyski...za moich czasów nie było ich polskiej tv, a szkoda..

  5. aneczka38 (Gość) 7 listopada 2007, 20:44

    WSZYSTKOTONIEBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Suterynioż (Gość) 4 grudnia 2007, 11:54

    modern to jeden z lepszych zespolow lat na przelomie 80 90 lat

  7. Gość (Gość) 6 marca 2008, 11:13

    to mój najlepszy zespół

  8. Gość (Gość) 28 marca 2008, 11:29

    bardzoo ładna ;P to zdanie mojego taty

  9. emis (Gość) 30 marca 2008, 19:14

    swietne super piosenka

  10. ex-it (Gość) 25 kwietnia 2008, 13:14

    super kawalek mlode lata sie przypominaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. laska (Gość) 7 maja 2008, 19:32

    świetna jest ta piosenka, jak z resztą wszystkie inne tego zespołu ...

  12. Ania (Gość) 23 maja 2008, 23:45

    old school

  13. Gość (Gość) 30 maja 2008, 9:43

    Bosko :)
    Geronimo's...super utwór :)
    ;p

  14. Karoo. (Gość) 4 czerwca 2008, 12:01

    git git git :)

  15. scate7756 (Gość) 13 czerwca 2008, 3:44

    ..zawsze slucha sie z przyjemnoscia..

  16. elizunia (Gość) 22 czerwca 2008, 9:56

    bardzo mi się podoba. jest taka dziwna ale dobrze sie tego slucha. to jedyna piosenka tego zespołu która jest konkretna a nie beznadziejna.

  17. KAROLINA"! (Gość) 23 czerwca 2008, 4:48

    tA nutka mi sie podoba Najbardziej :D :D : Jest Swietna :D :D Kocham Cie Pawelku Bardzo:*::*:*

  18. xxmartus1992xx (Gość) 2 sierpnia 2008, 22:32

    kocham cię Aniu

  19. hahahah (Gość) 30 sierpnia 2008, 18:15

    Tak lata 80 to był cud tego swiata,moda,styl,muzyka zyć nie umierać ....
    A nie jakiś jee b any hip hop -.^ szkoda że to już nei wróci :(
    Wechikul czasu to byl by cud .... :(

  20. dangorrrrrrr (Gość) 13 września 2008, 21:00

    Super piosenka! Kocham modern talking

  21. dawid7891 (Gość) 14 września 2008, 12:31

    najlepsza piosenka jaka moze być :) ))

  22. lalaka ; ) (Gość) 23 września 2008, 16:12

    Kocham tą piosenkę! Modern Talking wymiata!

  23. paulina (Gość) 3 października 2008, 22:26

    jak miałem 12 lat było to słychać z okien w całym poznaniu

  24. Dioda (Gość) 11 października 2008, 17:17

    zajefajne aż miło wspominać tamte czasy -dyskoteki i tamtą miłość

  25. drysik (Gość) 21 października 2008, 9:38

    Przypominają mi się dyskoteki na które onego czasu śmigałam :) Świetne czasy były :) Fajnie wrócić do wspomnień :)

  26. waldi4523 (Gość) 10 listopada 2008, 10:12

    Dieter kocham Cię.

  27. Gość (Gość) 3 stycznia 2009, 20:39

    to były super lata 80te

  28. Cattrin (Gość) 21 stycznia 2009, 13:51

    zarąbiste mają kawałki

  29. abc (Gość) 30 stycznia 2009, 13:26

    Przeżywacie jak nie wiem co..
    Frez napisal: "Tak lata 80 to był cud tego swiata,moda,styl,muzyka zyć nie umierać ....
    A nie jakiś jee b any hip hop -.^ szkoda że to już nei wróci :(
    Wechikul czasu to byl by cud .... :( "

    To juz wraca!!! Zobaczycie za rok albo 2 znowu wszyscy beda słychać tej muzy

  30. huj (Gość) 7 lutego 2009, 8:52

    Fajna Piosenka. Zapraszam wszystkich na mój profil.

  31. majeczka (Gość) 9 lutego 2009, 7:03

    ZAJEFAJNA NUTA!! KOCHAM MODERN TALKING!!

  32. hm (Gość) 10 marca 2009, 23:11

    kocham MODERN TALKING a zwłaszcza Thomasa Andersa i ich wszystkie piosenki :) :) zawsze ich uwielbiałam i nigdy nie przestane :)

  33. ;]]]]] (Gość) 13 kwietnia 2009, 23:30

    super..super..uwilbiam to,takie klimaty,wspaniałe,młode ,beztroskie czasy..

  34. ja ;P (Gość) 14 kwietnia 2009, 12:10

    super kawałki uwielbiam ich słuchać !!!!!!!

  35. N.......;* (Gość) 18 maja 2009, 17:05

    nic dodac nic ujac....poprostu kocham ta nute!

  36. anonim (Gość) 28 maja 2009, 10:05

    supeR :) MT THE BEST

  37. Gość (Gość) 5 lipca 2009, 8:47

    Zgadzam się z Tobą córeczko.

  38. Darek (Gość) 16 lipca 2009, 11:18

    Pamiętam,pamiętam Modern Talking super, to były czasy można powspominać!!!

  39. słonko :) (Gość) 19 lipca 2009, 19:53

    KOCHAM

  40. Gość (Gość) 21 lipca 2009, 8:01

    Mam 17 lat....to piosenka mlodosci mojej mamy...ale naprawde wolalabym gdyby takie piosenki puszczali teraz na dyskotekach....a nie jakies dudnienie ;) :) lovciam MT:*)

  41. ml (Gość) 24 lipca 2009, 8:27

    intro najlepsze ;]

  42. 123 (Gość) 31 lipca 2009, 4:03

    hahaha

  43. Dzisiejsza młodzież (Gość) 29 sierpnia 2009, 2:23

    nisamowite
    juz sie zakochałam
    ale ładny szczególnie ten brunet ;DDDDDD

  44. Gość (Gość) 10 października 2009, 13:54

    Czuję,że znów mogłabym się zakochać..

  45. Czarna......... (Gość) 13 października 2009, 14:01

    ohhh.. ahh... eh... Kocham to ;*przy tym czuje że żyje, moje uczucia się nasilają. Pragne cie kotku ;**

  46. Tomek (Gość) 17 października 2009, 5:52

    hmmm cos o MT powiem cos o MT....
    jak mialem nieco ponad roczek (dzis24) to nie chcialo mi sie spac i ciagle plakalem. Mama kladla mnie okok powiexzmy wiezy :) i puszczala mi MT CcCatch Bad Boys Blue i resze a najlepsze bylo to ze to byly jeszcze takie stare duze szpule wiec 5 godzin z glowy spalem jak zabity. A dzis.... Jak sysze MT to mi tyleczek sam sie ruszaaaaaa..... !!
    I LOVE 90`s :) :)

  47. YYYY (Gość) 17 października 2009, 16:51

    Moja miłość do tego czarnulka trwa już tyle
    lat...

  48. gość (Gość) 21 października 2009, 6:04

    Super NUTKA ;p

  49. 287 (Gość) 4 listopada 2009, 6:11

    Jak dla mnie jest to muzyka dyskotekowa na najwyższym poziomie jak na te czasy, w których ten zespół miał największe wzięcie.

  50. laska (Gość) 11 listopada 2009, 1:34

    Piękna piosenka **

  51. mpproject10 (Gość) 12 listopada 2009, 16:42

    a dla mnie bardziej sexowny jest Dieter

  52. Madziarka ;D (Gość) 14 listopada 2009, 8:54

    geronimos cadillac cudna nuta... ;)

  53. mycha115 (Gość) 21 listopada 2009, 8:29

    to sa tloki ktore nigdy sie nie scieraja hehe oni sa bogami dla mnie ale niewiem jak dla was

  54. - ja - (Gość) 21 grudnia 2009, 16:13

    nie da się opisać ich piosenek !
    boskość i tyle ;*

  55. LLLLLAAAAA (Gość) 22 grudnia 2009, 2:07

    kochanie wracaj ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?

  56. Tiesto Club Life (Gość) 26 grudnia 2009, 18:42

    Ta piosenka i wszystkie modern talking sa świetne!!!!!! :) :) :)

  57. Ty wiesz xDD (Gość) 16 stycznia 2010, 2:23

    fajne

  58. dzasta (Gość) 28 stycznia 2010, 22:39

    Piękna piosenka klasyka

  59. Lisek (Gość) 28 lutego 2010, 8:33

    fajneeeee ;)

  60. tuttut (Gość) 28 lutego 2010, 18:05

    super kawałek

  61. Gość (Gość) 4 marca 2010, 16:03

    ogolnie pamietam,ale cos ty tu wrzucil-co za szajs jakosc..

  62. staryfilon (Gość) 15 marca 2010, 0:37

    lovciaj swoja stara Klaryska

  63. jacek (Gość) 17 marca 2010, 0:29

    Brunet wyglada jakby mu jaja urwalo - jak baba. Dieter moze troche bardziej meski, ale z kolei ten glos. Dwa pedaly, ale muze mieli fajna. Lezka w oku sie kreci. :) ))

  64. elizunia (Gość) 17 kwietnia 2010, 17:29

    super, uwielbiam ich pozdro :)

  65. Gość (Gość) 14 maja 2010, 23:55

    @Łyn ..... widać że jak cię stary robił to dał dupy na maksa...
    pewnie tam w Twojej "remizie" jak leci MT to zapie.....rdalasz a tutaj zgrywasz penera
    Żal mi ciebie gościu!!